İleri Düzey SEO Eğitimi
EĞİTİMİN TANITIMI
Ücretsiz trafik elde etmek ve markasını dünyaya, yeni müşterilere, potansiyel kitleye güçlü bir şekilde ulaştırmak isteyen tüm kurumların arama motoru optimizasyonuna ayırdığı kaynak her geçen yıl giderek artmaktadır. İÜSEM SEO eğitimi, dijital pazarlama dünyasında rekabet avantajı elde etmek ve görünürlüğünü organik aramalarda üst düzey bir noktaya taşımak isteyen, ancak SEO ile henüz tanışmamış veya temel düzeyde bilgisi olan herkes için tasarlanmıştır. Arama motoru optimizasyonunun temellerinden ileri düzey stratejilere kadar geniş bir yelpazeyi kapsayan bu eğitim, Semrush, Ahrefs ve Screaming Frog gibi sektörde öncü araçların kullanımı ile gerçek bir rekabet deneyimini uygulamalı olarak göstermektedir. Katılımcılar, anahtar kelime araştırmasından teknik SEO'ya, içerik optimizasyonundan link inşasına kadar SEO'nun her yönünde derinlemesine bilgi ve pratik beceriler kazandırmanın yanı sıra önümüzdeki süreçte yapay zekanın bilgi akışını nasıl şekillendireceğine dair de içgörüler sunmaktadır.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Bölüm 1: SEO'nun Temelleri |
SEO'nun tanımı ve önemi |
Arama motorlarının çalışma prensipleri |
Beyaz şapka ve siyah şapka SEO uygulamaları |
On-page ve Off-page SEO nedir? |
Bölüm 2: Anahtar Kelime Araştırması ve Stratejisi |
Hedef anahtar kelimelerin belirlenmesi |
Semrush ve Ahrefs kullanarak etkili anahtar kelime araştırması |
Uzun kuyruklu anahtar kelimeler ve niş konuların keşfi |
Anahtar kelime stratejilerinin planlanması |
Bölüm 3: Teknik SEO |
Web sitesi mimarisi ve site içi hiyerarşi |
Screaming Frog ile site tarama ve hataların analizi |
Mobil uyumluluk ve hız optimizasyonu |
HTTPS, XML Sitemap, ve robots.txt dosyalarının yönetimi |
Bölüm 4: İçerik Optimizasyonu |
Kaliteli ve SEO dostu içerik oluşturma teknikleri |
Başlık, meta açıklamaları ve URL yapısının optimizasyonu |
Görsel optimizasyonu ve alt tag kullanımı |
İç ve dış bağlantı stratejileri |
Bölüm 5: Link İnşası |
Güçlü backlink profili oluşturma yöntemleri |
Ahrefs kullanarak rakip backlink analizi |
Misafir yazı gönderimi ve direktörlere kayıt |
Zararlı bağlantıların tespiti ve reddedilmesi |
Bölüm 6: Yerel SEO |
Google My Business optimizasyonu |
Yerel arama sıralamasını etkileyen faktörler |
Yerel anahtar kelime stratejileri |
Yerel link inşası ve yerel rehber kayıtları |
Bölüm 7: SEO Performansının Ölçümü |
Google Analytics ve Google Search Console kurulumu ve kullanımı |
SEO başarısını ölçme ve KPI'lar |
Semrush ve Ahrefs ile performans takibi |
Raporlama ve stratejik düzenlemeler |
Bölüm 8: İleri Düzey SEO Stratejileri |
Algoritma güncellemelerine uyum sağlama |
Snippet ve zengin sonuçlar için optimizasyon |
Sesli arama ve görsel arama için SEO |
Uluslararası SEO ve çok dilli web siteleri |
EĞİTİM TARİHLERİ
Güncellenecektir.
TOPLAM : 32 SAAT
Kontenjan 20 kişi ile sınırlıdır.
EĞİTİM YERİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ / BEYAZIT KAMPÜS
EĞİTİM ÜCRETİ
10.000 TL (KDV Dahil)
EĞİTMEN KADROSU
Dr. Naim Çetintürk 1998 yılından beri web tasarım ve dijital medya ile ilgilenmenin yanı sıra, 2005 yılından beri Türkiye'nin önde gelen reklam ajanslarında Philips, Bridgestone, Türk Hava Yolları, Ziraat Bankası, KIA, Lassa, 3M gibi birçok ulusal ve uluslararası markanın çizgi üstü reklam ve pazarlama kampanyalarını hayata geçirdi. Daha sonra Doğu Avrupa'nın En Büyük Aracı Kurumu XTB'de başta Türkiye pazarı olmak üzere farklı ülkelerde Head of Marketing olarak 6 yıl görev yaptıktan sonra Türkiye'nin lider anne bebek perakendecisi e-bebek'te Pazarlama Müdürlüğü ardından arabam.com’daki CMO görevini sürdürdü. 2014 yılından bu yana İstanbul Üniversitesi bünyesinde pazarlama, marka, e-ticaret ve perakende mağazacılık dersleri veren Naim Çetintürk'ün 3'ü ders kitabı olmak üzere pazarlama ve dijital pazarlama alanında 6 kitabı, çeşitli dergilerde yayımlanan makaleleri ve sektörel dergilerde birçok ropörtaj ve yazıları bulunmaktadır. IAB (internet advertising bureau), Reklam Yaratıcıları Derneği (RYD), Reklamverenler Derneği (RVD) üye ve temsilcilikleri yanında Effie, Cannes Lions, Altın Örümcek gibi birçok pazarlama yarışmasında jüri üyeliği yapmış, birçok global yarışmada ise yaptığı reklam kampanyaları ile (Effie, Kristal Elma, Altın Örümcek, Doğrudan Pazarlama Ödülleri vb.) birçok prestijli reklam ve pazarlama yarışmasında ödüller kazanmıştır.
20 yıldan uzun bir süredir dijital pazarlama ve arama motoru reklamcılığı ilgili çalışmalarına devam etmektedir. Microsoft E-commerce, Google Analytics, ve Google Adwords sertifikalarına sahip olmanın yanında, Google, SEMRUSH, Hubspot, Sitecore, GetResponse, Salesforce ve Adobe gibi şirketlerin yurtdışında ürünleri ile ilgili sunduğu eğitimlere katılım sağlamıştır. Halen Nurol Holding’de CMO (Chief Marketing Officer) görevini sürdürmekte ve İstinye Üniversitesi'nde Öğretim Üyesi olarak e-ticaret ve pazarlama üzerine dersler vermektedir. Yerel ve uluslararası birçok pazarlama/reklam ödüllerine sahiptir.
VERİLECEK BELGE veya SERTİFİKANIN ADI
Eğitim sonunda eğitimini tamamlayan katılımcılara “İleri Düzey SEO Eğitimi ” ni tamamladıklarına dair katılım belgesi verilecektir.
KİMLER KATILABİLİR ?
Programa kabulde;
- Herhangi bir ön bilgi veya eğitim gerekmemektedir.
BANKA HESAP BİLGİLERİMİZ
KREDİ KARTI İLE ÖDEMELER HAKKINDA
Kredi Kartlarına Tek Çekim yapılabilmektedir.
Kredi Kartı Ödemeleri İ.Ü.Sürekli Eğitim Merkezinde Yapılmaktadır.
ÜCRET İADELERİ HAKKINDA GEREKLİ BİLGİ
Muhasebe Birimi : 0212 440 00 00 / 13077
İSTANBUL - SEM EĞİTİMİ HİZMET SÖZLEŞMESİ
Hizmet Sözleşmesine Ulaşmak için TIKLAYINIZ