Google Ads ve Meta Temelli İleri Düzey Dijital Pazarlama

EĞİTİMİN TANITIMI

Bu eğitim dijital pazarlamada performans reklamcılığına odaklanarak Google Ads ve Meta reklam platformlarındaki uzmanlık becerilerinizi keskinleştirmeyi hedefliyor. Dijital pazarlama ekosisteminin temellerinden başlayarak, stratejik planlama, hedef kitle analizi, ve rekabetçi pazar araştırması gibi kritik konuları kapsayan eğitimde katılımcılar derinlemesine bilgi ve pratik becerilerle daha donanımlı bir dijital pazarlama uzmanlığına adım atacak. Eğitim sonunda Google Ads ve Meta üzerinden gerçekleştirilecek gelişmiş reklamcılık teknikleri, detaylı anahtar kelime seçimi, etkili reklam metni yazımı, bütçe yönetimi ve dönüşüm optimizasyonu gibi konularla reklam kampanyalarınızın ROI'unu maksimize etmeyi öğreneceksiniz.

EĞİTİM İÇERİĞİ
Bölüm 1: Dijital Pazarlamanın Temelleri ve Strateji Geliştirme

Dijital pazarlamanın ana bileşenleri

Başarılı dijital stratejiler oluşturma adımları

Hedef kitle belirleme ve detaylı müşteri profilleri çıkarma

Piyasa dinamikleri ve rakip analizi yöntemleri

Akıllı hedeflerin (SMART) kurgulanması ve performans göstergeleri (KPI'lar)

Bölüm 2: Google Ads İle İleri Düzey Reklamcılık

Google Ads platformuna derinlemesine giriş ve kampanya yönetimi

Dönüşüm takibi ve dönüşüm kurulumları (conversion tracking)

Detaylı anahtar kelime seçimi ve optimizasyon süreçleri

Reklam metni oluşturma ve test etme yöntemleri

Reklam verimliliğini artırmak için kalite skoru stratejileri

Bütçe atama teknikleri ve dönüşüm izleme yöntemleri

Bölüm 3: Facebook ve Instagram Üzerinden Hedefe Yönelik   Reklamcılık

Facebook ve Instagram reklam araçlarının kapsamlı incelenmesi

Hedef kitleyi doğru segmentlere ayırma ve ulaşma yöntemleri

Etkili reklam tasarımları ve mesajlaşma stratejileri

Reklam bütçesinin yönetimi ve teklif optimizasyonu teknikleri

Reklamların A/B testleri ile iyileştirilmesi ve analiz edilmesi

Bölüm 4: Etkili Dijital Kampanya Yönetimi

Dijital projeler için proje yönetim araçları ve yaklaşımları

Performansa dayalı reklam bütçesi planlaması

Ekip içi etkileşim ve koordinasyon stratejileri

Kampanyaların başarısını artırmak için optimizasyon ve ölçeklendirme

Gerçek kampanya analizleri ile KPI ve raporlama becerileri

EĞİTİM TARİHLERİ

Güncelenmektedir.
Toplam : 32 saat
Kontenjan 20 kişi ile sınırlıdır.


EĞİTİM YERİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ / BEYAZIT KAMPÜS

EĞİTİM ÜCRETİ

10.000 TL (KDV Dahil)


EĞİTMEN KADROSU

Dr. Naim Çetintürk 1998 yılından beri web tasarım ve dijital medya ile ilgilenmenin yanı sıra, 2005 yılından beri Türkiye'nin önde gelen reklam ajanslarında Philips, Bridgestone, Türk Hava Yolları, Ziraat Bankası, KIA, Lassa, 3M gibi birçok ulusal ve uluslararası markanın çizgi üstü reklam ve pazarlama kampanyalarını hayata geçirdi. Daha sonra Doğu Avrupa'nın En Büyük Aracı Kurumu XTB'de başta Türkiye pazarı olmak üzere farklı ülkelerde Head of Marketing olarak 6 yıl görev yaptıktan sonra Türkiye'nin lider anne bebek perakendecisi e-bebek'te Pazarlama Müdürlüğü ardından arabam.com’daki CMO görevini sürdürdü. 2014 yılından bu yana İstanbul Üniversitesi bünyesinde pazarlama, marka, e-ticaret ve perakende mağazacılık dersleri veren Naim Çetintürk'ün 3'ü ders kitabı olmak üzere pazarlama ve dijital pazarlama alanında 6 kitabı, çeşitli dergilerde yayımlanan makaleleri ve sektörel dergilerde birçok ropörtaj ve yazıları bulunmaktadır. IAB (internet advertising bureau), Reklam Yaratıcıları Derneği (RYD), Reklamverenler Derneği (RVD) üye ve temsilcilikleri yanında Effie, Cannes Lions, Altın Örümcek gibi birçok pazarlama yarışmasında jüri üyeliği yapmış, birçok global yarışmada ise yaptığı reklam kampanyaları ile (Effie, Kristal Elma, Altın Örümcek, Doğrudan Pazarlama Ödülleri vb.) birçok prestijli reklam ve pazarlama yarışmasında ödüller kazanmıştır.

20 yıldan uzun bir süredir dijital pazarlama ve arama motoru reklamcılığı ilgili çalışmalarına devam etmektedir. Microsoft E-commerce, Google Analytics, ve Google Adwords sertifikalarına sahip olmanın yanında, Google, SEMRUSH, Hubspot, Sitecore, GetResponse, Salesforce ve Adobe gibi şirketlerin yurtdışında ürünleri ile ilgili sunduğu eğitimlere katılım sağlamıştır. Halen Nurol Holding’de CMO (Chief Marketing Officer) görevini sürdürmekte ve İstinye Üniversitesi'nde Öğretim Üyesi olarak e-ticaret ve pazarlama üzerine dersler vermektedir. Yerel ve uluslararası birçok pazarlama/reklam ödüllerine sahiptir.

VERİLECEK BELGE veya SERTİFİKANIN ADI

Eğitimini tamamlayan katılımcılara “Google Ads ve Meta Temelli İleri Düzey Dijital Pazarlama Eğitimi ” ni tamamladıklarına dair katılım belgesi verilecektir.







KİMLER KATILABİLİR ?

Programa kabulde;

  • Temel Dijital Pazarlama terminolojisine hakim olmak gereklidir.


BANKA HESAP BİLGİLERİMİZ

Halk Bankası Beyazıt Şubesi
Şube kodu : 820
Hesap No : 06200404
IBAN : TR87 0001 2009 8200 0006 2004 04

* Merkezimize yapılacak olan kurs ödemelerinin veya ön kayıt ücretlerini Halk Bankası IBAN numarasına veya Hesap No yatırılması halinde Yapılan ödemelerde;

Alıcı adı kısmına : İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araş.
Açıklama Kısmına : Adınız-Soyadınız ve hangi kurs (Kurs adını kısaltarak yazabilirsiniz. ) olduğunu mutlaka yazınız.Aksi takdirde yapılan ödeme size ait olduğu anlaşılmamaktadır…


KREDİ KARTI İLE ÖDEMELER HAKKINDA

Kredi Kartlarına Tek Çekim yapılabilmektedir. 

Kredi Kartı Ödemeleri İ.Ü.Sürekli Eğitim Merkezinde Yapılmaktadır.


ÜCRET İADELERİ HAKKINDA GEREKLİ BİLGİ
Herhangi bir Eğitimden vazgeçme durumunda, Eğitimi başlama tarihinden en az 5 iş günü öncesinden haber verilerek mazeret dilekçesini İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Sunmalıdır. Sunulan mazeret Dilekçesi İstanbul – SEM yönetiminden geçtikten ve kabul edildikten sonra iade edilir. İade şartları ise merkeze sunulan mazeret dilekçesinin başvuru yapan kişinin iban no su ve yatırılan dekont gereklidir.kesilen fatura iade edilmelidir.Gerekli olan belgeler gelmediği süreçle iade edilemez.

Muhasebe Birimi : 0212 440 00 00 / 13077 


İSTANBUL - SEM EĞİTİMİ HİZMET SÖZLEŞMESİ

Hizmet Sözleşmesine Ulaşmak için TIKLAYINIZ