Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı

EĞİTİMİN TANITIMI

Güncellenmektedir.

DERS PROGRAMI

DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI SERTİFİKA PROGRAMI

Ders Saati

 

1. GÜN

Dijital Pazarlamaya Genel Bakış

3

 

 

Dijital pazarlama nedir?

 

 

Dijitali diğer kanallardan farklılaştıran nedir?

 

 

 

Dijital pazarlama karması, dijital pazarlamada stratejik yaklaşımlar

 

 

 

Dijital Medya Planlama ve Optimizasyonu

 3

 

 

Çevrimiçi reklamcılık nedir?

 

 

Reklam modelleri, Fiyatlandırma modelleri,

 

 

 

Hedefleme, medya planlama, reklam kanalların yönetilmesi,

 

 

 

Dijitalde Hedefleme: Kimi, Nerede, Nasıl?

 

 

 

Growth Marketing, Display Reklamlar, Programmatic Reklamlar,

 

 

 

Native Reklamlar, Affliate Marketing, Re-marketing Kurguları, ROI Analizi

 

 

 

Sosyal Medya ve İçerik Yönetimi

 2

 

 

Sosyal medya ağları, Facebook ve Twitter’daki yeni içerik modelleri

 

 

Yeni Facebook algoritması ve Facebook’ta daha fazla insana erişmek,

 

 

 

Instagram yönetimi,

 

 

 

Twitter içerik yönetimi

 

 

2. GÜN

Sosyal Medya İletişim Planı Oluşturma

 3

 

 

Sosyal medya kanalların seçilmesi,

 

 

Paylaşılabilir içerik yaratmanın olmazsa olmazları,

 

 

 

Rakip analizlerin belirlenmesi, sosyal medya yönetim planın hazırlanması,

 

 

 

Sosyal medya içerik takviminin hazırlanması

 

 

 

Sosyal Medyada Marka Yönetimi

 3

 

 

 Sosyal medyanın markalama için kullanımı,

 

 

Sosyal medya marka entegrasyonu,

 

 

 

Sosyal medyada marka yönetimi

 

 

 

Örnek uygulamalar ve Online Community Yaratma

 

 

 

Sosyal Medya Takibi ve Raporlama

 2

 

 

Sosyal medya monitoring araçları,

 

 

Sosyal medya rapoları oluşturma,

 

 

 

Kurumsal durum değerlendirmesi,

 

 

 

Rakiplerle kesişilen noktalar

 

 

 

Sektörünüzün sosyal medya analizi

 

 

3. GÜN

Sosyal Medyada Uzman Olmak ve Hesap Yönetimi

 3

 

 

Sosyal medyada hesap yönetimi nasıl gerçekleştirilir?

 

 

Özgün içerik nasıl oluşturulur?

 

 

 

Sosyal medya uzmanı olmanın yolları

 

 

 

 Facebook, Twitter, Instagram Reklamları

 3

 

 

Sosyal paylaşım ağlarında etkili dijital reklam uygulamaları gerçekleştirilmesi Reklamların etkisinin ölçümü

 

 

Google Analytics

2 

 

 

Google analytics nedir?

 

 

Google analytics üzerinden elde edilebilecek veriler.

 

 

 

KPI'ların belirlenmesi.

 

 

 

Google Analytics verilerinin analiz edilmesi.

 

 

 

Google Analytics verilerini kullanarak web sitesi raporu oluşturma.

 

 

4. GÜN

Google Adwords

 3

 

 

Google Adwords Eğitimine Giriş, Google AdWords Nedir?

 

 

AdWords'te maliyetler nasıl hesaplanır?

 

 

 

Reklamlar nerede görünebilir?

 

 

 

AdWords hesabı oluşturma, Google AdWords ayarları,

 

 

 

Google Adwords Reklam ve Kampanya Oluşturma

 

 

 

Kullanıcı Arayüzü ve Etkileşimi Tasarımı – UI / UX

 3

 

 

Web siteleri için en iyi yaklaşımlar.

 

 

User Interface Design / UI, User Experience Design / UX, Kullanılabilirlik ve Navigasyon,

 

 

 

Tasarım ve Sunum, İçerik, E-ticaret,

 

 

 

Sürdürülebilir, Başarılı ve Markalaşmış sitelerin bileşenleri

 

 

 

 İçerik Pazarlaması ve Sosyal Ağlar için İçerik Oluşturma

2 

 

 

Kavram Oluşturma/ Kampanya Süreçleri

 

 

Örnek Olaylar/ Case Study

 

 

5. GÜN

 E-Ticaret

 3

 

 

E-ticaret nedir? Gelecekte E-ticarette Neler Yaşanacak?

 

 

E-Ticaretin Avantajları Nelerdir? Genel Hatlarıyla E-ticaretin Süreçleri,

 

 

 

Hedef Kitle Belirleme ve Satış Planı Oluşturma, E-ticaret Sitesi Kurulum Çalışmaları

 

 

 

Sosyal CRM yönetimi

 3

 

 

CRM Nedir? CRM Neyi Amaçlamalıdır?

 

 

Sosyal CRM Nedir? Sosyal CRM Neden Önemlidir?

 

 

 

Veri Nasıl Toplanır? Veri Nasıl Analiz Edilir?

 

 

 

Veri Nasıl Anlamlandırılır

 

 

 

Anlamsız görünen verilerin değerlendirilmesi

 

 

 

Sosyal Medyada Viral İletişim ve Viral Etki Oluşturma

2 

 

 

Viral reklamlar, Buzz Pazarlama,

 

 

Word-of-Mouth – Word-of-Mouse,

 

 

 

Media Allocations, Çapraz Kanal Marketing Stratejileri

 

 

6. GÜN

Dijital Medyada SEO / SEM

 3

 

 

SEO Nedir? SEO Çalışma Planı Hazırlanırken Göz Önüne Alınması Gerekenler? 

 

 

Web Site SEO Analizi (On-page) Çalışması,

 

 

 

Sitelerin SEO’ya önem verme nedenleri,

 

 

 

Arama motorlarında üst sıralara çıkmak için yapılması gerekenler, Temel SEO teknikleri

 

 

 

Dijital Organizasyonlar & Ajans İlişkileri

 3

 

 

Ajans seçimi, dijital ajanslar ve çalışma şekilleri, organizasyon yapılarında dijitalin önemi

 

 

Sosyal Medyada Kriz Yönetimi

 2

 

 

Sosyal medya krizleri nasıl oluşur?

 

 

Sosyal medya krizlerine müdahele etme.

 

 

 

Sosyal medya krizi için genel stratejiler,

 

 

 

Sosyal medya krizi sonrası marka iletişimi

 

 

 

Ün Yönetimi – Medya Kirliliğinin Ortadan Kaldırılması

 

 

7. GÜN

Deneyimsel Pazarlama Aracı Olarak Yeni Medya

 2

 

 

Deneyimsel Pazarlama Nedir?

 

 

Marka deneyimi ve müşteri etkileşiminin pazarlamaya etkisi nasıldır?

 

 

 

Sosyal Medyada Kampanya Yönetimi / Sektörel Uygulamalar

 2

 

 

Sektörün sosyal medya kullanımı

 

 

Örnek uygulamalar, kampanyalar ve çalışmalar

 

 

 

Dijital Varlıklar

 2

 

 

Web Sitesi Yönetimi: Kurumsal site, Marka siteleri, Mikro Siteler, vb. Web & Mobil Kullanıcı Deneyimi, Kurumsal Bloglar

 

 

WORKSHOP

 4

 

 

Marka oluşturulacak ve tüm anlatılanlarla ilgili bir strateji geliştirilecek


DİJİTAL PAZARLAMA VE SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI
  SERTİFİKA PROGRAMIDers Saati   style='mso-spacerun:yes'> 1. GÜNDijital Pazarlamaya Genel Bakış56   style='mso-spacerun:yes'>  Dijital pazarlama nedir?   style='mso-spacerun:yes'> 3   style='mso-spacerun:yes'>  Dijitali diğer kanallardan
  farklılaştıran nedir?    Dijital pazarlama karması,
  dijital pazarlamada stratejik yaklaşımlar   Dijital Medya Planlama ve
  Optimizasyonu   Çevrimiçi reklamcılık
  nedir? 3  Reklam modelleri, Fiyatlandırma
  modelleri,    Hedefleme, medya planlama,
  reklam kanalların yönetilmesi,    Dijitalde Hedefleme: Kimi,
  Nerede, Nasıl?    Growth Marketing, Display
  Reklamlar, Programmatic Reklamlar,     style='mso-spacerun:yes'>  Native Reklamlar, Affliate
  Marketing, Re-marketing Kurguları, ROI Analizi   Sosyal Medya ve İçerik Yönetimi   Sosyal medya ağları, Facebook ve
  Twitter’daki yeni içerik modelleri 2  Yeni Facebook algoritması ve
  Facebook’ta daha fazla insana erişmek,   Instagram yönetimi,   style='mso-spacerun:yes'>    Twitter içerik yönetimi   style='mso-spacerun:yes'>   2. GÜNSosyal Medya İletişim Planı
  Oluşturma   Sosyal medya kanalların
  seçilmesi, 3  Paylaşılabilir içerik yaratmanın
  olmazsa olmazları,    Rakip analizlerin belirlenmesi,
  sosyal medya yönetim planın hazırlanması,   style='mso-spacerun:yes'>     style='mso-spacerun:yes'>  Sosyal medya içerik takviminin
  hazırlanması   Sosyal Medyada Marka Yönetimi      style='mso-spacerun:yes'> Sosyal medyanın markalama için
  kullanımı, 
3  Sosyal medya marka
  entegrasyonu,    Sosyal medyada marka
  yönetimi    Örnek uygulamalar ve Online
  Community Yaratma   Sosyal Medya Takibi ve Raporlama   Sosyal medya monitoring
  araçları, 2  Sosyal medya rapoları
  oluşturma,    Kurumsal durum
  değerlendirmesi,    Rakiplerle kesişilen noktalar   Sektörünüzün sosyal medya
  analizi   3. GÜNSosyal Medyada Uzman Olmak ve
  Hesap Yönetimi   Sosyal medyada hesap yönetimi
  nasıl gerçekleştirilir? 3  Özgün içerik nasıl
  oluşturulur?    Sosyal medya uzmanı olmanın
  yolları      style='mso-spacerun:yes'> Facebook, Twitter, Instagram Reklamları   Sosyal paylaşım ağlarında etkili
  dijital reklam uygulamaları gerçekleştirilmesi Reklamların etkisinin ölçümü3   style='mso-spacerun:yes'>  Google Analytics   Google analytics nedir?   style='mso-spacerun:yes'> 2  Google analytics üzerinden elde
  edilebilecek veriler.    KPI'ların belirlenmesi.   style='mso-spacerun:yes'>    Google Analytics verilerinin
  analiz edilmesi.    Google Analytics verilerini
  kullanarak web sitesi raporu oluşturma.  4. GÜNGoogle Adwords   Google Adwords Eğitimine Giriş,
  Google AdWords Nedir? 3  AdWords'te maliyetler nasıl
  hesaplanır?    Reklamlar nerede
  görünebilir?    AdWords hesabı oluşturma, Google
  AdWords ayarları,    Google Adwords Reklam ve
  Kampanya Oluşturma   Kullanıcı Arayüzü ve Etkileşimi
  Tasarımı – UI / UX   Web siteleri için en iyi
  yaklaşımlar. 3  User Interface Design / UI, User
  Experience Design / UX, Kullanılabilirlik ve Navigasyon,   style='mso-spacerun:yes'>    Tasarım ve Sunum, İçerik,
  E-ticaret,    Sürdürülebilir, Başarılı ve
  Markalaşmış sitelerin bileşenleri    İçerik Pazarlaması ve
  Sosyal Ağlar için İçerik Oluşturma   Kavram Oluşturma/ Kampanya
  Süreçleri2  Örnek Olaylar/ Case Study  5. GÜN E-Ticaret   E-ticaret nedir? Gelecekte
  E-ticarette Neler Yaşanacak? 3  E-Ticaretin Avantajları
  Nelerdir? Genel Hatlarıyla E-ticaretin Süreçleri,   style='mso-spacerun:yes'>    Hedef Kitle Belirleme ve Satış
  Planı Oluşturma, E-ticaret Sitesi Kurulum Çalışmaları   Sosyal CRM yönetimi   CRM Nedir? CRM Neyi
  Amaçlamalıdır? 3  Sosyal CRM Nedir? Sosyal CRM
  Neden Önemlidir?    Veri Nasıl Toplanır? Veri Nasıl
  Analiz Edilir?    Veri Nasıl Anlamlandırılır   Anlamsız görünen verilerin
  değerlendirilmesi   Sosyal Medyada Viral İletişim ve
  Viral Etki Oluşturma   Viral reklamlar, Buzz
  Pazarlama, 2  Word-of-Mouth –
  Word-of-Mouse,    Media Allocations, Çapraz Kanal
  Marketing Stratejileri  6. GÜNDijital Medyada SEO / SEM   SEO Nedir? SEO Çalışma Planı
  Hazırlanırken Göz Önüne Alınması Gerekenler?   style='mso-spacerun:yes'>  3  Web Site SEO Analizi (On-page)
  Çalışması,    Sitelerin SEO’ya önem verme
  nedenleri,    Arama motorlarında üst sıralara
  çıkmak için yapılması gerekenler, Temel SEO teknikleri   Dijital Organizasyonlar &
  Ajans İlişkileri   Ajans seçimi, dijital ajanslar
  ve çalışma şekilleri, organizasyon yapılarında dijitalin önemi3  Sosyal Medyada Kriz Yönetimi   Sosyal medya krizleri nasıl
  oluşur? 2  Sosyal medya krizlerine müdahele
  etme.    Sosyal medya krizi için genel
  stratejiler,    Sosyal medya krizi sonrası marka
  iletişimi   Ün Yönetimi – Medya Kirliliğinin
  Ortadan Kaldırılması  7. GÜNDeneyimsel Pazarlama Aracı
  Olarak Yeni Medya   Deneyimsel Pazarlama Nedir?   style='mso-spacerun:yes'> 2  Marka deneyimi ve müşteri
  etkileşiminin pazarlamaya etkisi nasıldır?   Sosyal Medyada Kampanya Yönetimi
  / Sektörel Uygulamalar   Sektörün sosyal medya kullanımı2  Örnek uygulamalar, kampanyalar
  ve çalışmalar   Dijital Varlıklar   Web Sitesi Yönetimi: Kurumsal
  site, Marka siteleri, Mikro Siteler, vb. Web & Mobil Kullanıcı Deneyimi,
  Kurumsal Bloglar2  WORKSHOP   Marka oluşturulacak ve tüm
  anlatılanlarla ilgili bir strateji geliştirilecek4







EĞİTİM TARİHLERİ

xflashx Başlangıç : 14 Mart 2020


EĞİTİM YERİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ / BEYAZIT KAMPÜS


EĞİTİM ÜCRETİ

1950 TL (KDV Dahil)


EĞİTMEN KADROSU

Prof.Dr.Emine NİLÜFER PEMBECİOĞLU

VERİLECEK BELGE veya SERTİFİKANIN ADI

Eğitim sonunda eğitimi tamamlayan katılımcılara “Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Eğitimi” ni tamamladıklarına dair katılım belgesi verilecektir.


KİMLER KATILABİLİR ?

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı alanında kendini geliştirmeyi düşünen tüm katılımcılar eğitime katılabilir.

BANKA HESAP BİLGİLERİMİZ

Halk Bankası Beyazıt Şubesi
Şube kodu : 820
Hesap No : 06200404
IBAN : TR87 0001 2009 8200 0006 2004 04

* Merkezimize yapılacak olan kurs ödemelerinin veya ön kayıt ücretlerini Halk Bankası IBAN numarasına veya Hesap No yatırılması halinde Yapılan ödemelerde;

Alıcı adı kısmına : İ.Ü.Sürekli Eğitim Merkezi
Açıklama Kısmına : Adınız-Soyadınız ve hangi kurs (Kurs adını kısaltarak yazabilirsiniz. ) olduğunu mutlaka yazınız.Aksi takdirde yapılan ödeme size ait olduğu anlaşılmamaktadır…


KREDİ KARTI İLE ÖDEMELER HAKKINDA

Paraf Kart ( Halk Bankası ) 3 Taksit , Diğer Kredi Kartlarına Tek Çekim yapılabilmektedir. 

Kredi Kartı Ödemeleri İ.Ü.Sürekli Eğitim Merkezinde Yapılmaktadır.


ÜCRET İADELERİ HAKKINDA GEREKLİ BİLGİ
Herhangi bir Eğitimden vazgeçme durumunda, Eğitimi başlama tarihinden en az 5 iş günü öncesinden haber verilerek mazeret dilekçesini İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Sunmalıdır. Sunulan mazeret Dilekçesi İstanbul – SEM yönetiminden geçtikten ve kabul edildikten sonra iade edilir. İade şartları ise merkeze sunulan mazeret dilekçesinin başvuru yapan kişinin iban no su ve yatırılan dekont gereklidir.kesilen fatura iade edilmelidir.Gerekli olan belgeler gelmediği süreçle iade edilemez.

Muhasebe Birimi : 0212 440 00 00 / 13077 


İSTANBUL - SEM EĞİTİMİ HİZMET SÖZLEŞMESİ

Hizmet Sözleşmesine Ulaşmak için TIKLAYINIZ