EĞİTİMİN TANITIMI
Marka oluşturmak ve yönetmek, pazarlamanın stratejik ve kritik bir işlevidir. Güçlü markalar yaratan işletmeler, başarılı finansal sonuçlar, tüketici bağlılığı ve önemli rekabet avantajları elde eder. İşletmeler, önemi gün geçtikçe artan marka yönetimi konusunda bilgi, tecrübe ve yeteneğe sahip yöneticiler aramaktadır. Bu eğitim, stratejik pazarlama sürecinde marka yönetiminin rolüne ve önemine odaklanmakta ve katılımcılara başarılı marka stratejilerinin nasıl oluşturulabileceğini ve yönetilebileceğini aktarmayı amaçlamaktadır. Bu eğitimde, rekabet avantajı sağlamak ve bu avantajı sürdürülebilir hale getirmek için vazgeçilmez olan marka kavramları ve marka yönetimi stratejileri detaylı bir şekilde incelenecektir. Teorik kavramların yanı sıra stratejik marka yönetimi konularını ve kararlarını yorumlamak için farklı sektörlerden örnek olaylarla grup tartışmaları ve vaka çalışmaları yapılacaktır.
Bu eğitimin konuları arasında hem geleneksel hem de dijital dünyada marka konumlandırma, marka kişiliği ve imajı yaratma ve marka değerlendirme yer almaktadır. Dünyadan ve ülkemizden başarılı ve başarısız marka hikayelerinin tartışılmasının yanı sıra katılımcılarla sınıf içi proje çalışması gerçekleştirilerek kavramların uygulaması sağlancaktır. Bu eğitim katılımcıların dijital dünyada marka yaratma ve yönetme konusunda hakimiyetlerini sağlamaya odaklanmıştır.
DERS PROGRAMI
Güncellenmektedir.
EĞİTİM TARİHLERİ
En kısa zamanda yeni grup açılacaktır.( Güncellenmektedir.)
EĞİTİM YERİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ / BEYAZIT KAMPÜS
EĞİTİM ÜCRETİ
1500 TL (KDV Dahil)
EĞİTMEN KADROSU
Güncellenmektedir.
VERİLECEK BELGE veya SERTİFİKANIN ADI
Eğitim sonunda eğitimi tamamlayan katılımcılara “Dijital Dünyada Marka Yönetimi Eğitimi” ni tamamladıklarına dair katılım belgesi verilecektir.
KİMLER KATILABİLİR ?
Farklı sektörlerde pazarlama alanında çalışmak isteyen üniversite mezunlarının yanı sıra kendi işletmesini markalaştırmak isteyen girişimciler bu eğitimden ayda sağlayacakır. Sadece ürün ve hizmet pazarlaması alanında çalışanlar değil, kişisel markalarını yaratmak isteyen bireyler de eğitime katılabilir. Yeni mezunların yanı sıra uzun süredir iş hayatında olan ancak hızla güncellenen pazarlama ve marka kavramlarına hakim olmak isteyen orta düzey yöneticilerin de eğitime katılması faydalı olacaktır.
BANKA HESAP BİLGİLERİMİZ
Halk Bankası Beyazıt Şubesi
Şube kodu : 820
Hesap No : 06200404
IBAN : TR87 0001 2009 8200 0006 2004 04
* Merkezimize yapılacak olan kurs ödemelerinin veya ön kayıt ücretlerini Halk Bankası IBAN numarasına veya Hesap No yatırılması halinde Yapılan ödemelerde;
Alıcı adı kısmına : İ.Ü.Sürekli Eğitim Merkezi
Açıklama Kısmına : Adınız-Soyadınız ve hangi kurs (Kurs adını kısaltarak yazabilirsiniz. ) olduğunu mutlaka yazınız.Aksi takdirde yapılan ödeme size ait olduğu anlaşılmamaktadır…
KREDİ KARTI İLE ÖDEMELER HAKKINDA
Paraf Kart ( Halk Bankası ) 3 Taksit , Diğer Kredi Kartlarına Tek Çekim yapılabilmektedir.
Kredi Kartı Ödemeleri İ.Ü.Sürekli Eğitim Merkezinde Yapılmaktadır.
ÜCRET İADELERİ HAKKINDA GEREKLİ BİLGİ
Herhangi bir Eğitimden vazgeçme durumunda, Eğitimi başlama tarihinden en az 5 iş günü öncesinden haber verilerek mazeret dilekçesini İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Sunmalıdır. Sunulan mazeret Dilekçesi İstanbul – SEM yönetiminden geçtikten ve kabul edildikten sonra iade edilir. İade şartları ise merkeze sunulan mazeret dilekçesinin başvuru yapan kişinin iban no su ve yatırılan dekont gereklidir.kesilen fatura iade edilmelidir.Gerekli olan belgeler gelmediği süreçle iade edilemez.
Muhasebe Birimi : 0212 440 00 00 / 13077
İSTANBUL - SEM EĞİTİMİ HİZMET SÖZLEŞMESİ
Hizmet Sözleşmesine Ulaşmak için TIKLAYINIZ