Aile Danışmanlığı Sertifika Programı

* Aile Danışmanlığı Sertifika Programı 9 Şubat 2013 tarihi itibari ile başlamış olup toplamda 12 grup 704 kişi eğitimini tamamlayarak sertifika almaya hak kazanmıştır. 14.Grup(Ocak 2018 ) Kayıtları dolmuştur.15 .Grup için ön kayıtlarımız devam etmektedir.


SEM Aile Danışmanlığı Sertifika Programı

1- Devam devamsızlık: Katılımcıların %70 devam etme zorunlulukları olacaktır. Bu sınır aşan öğrenciler finale giremeyeceklerdir.

2- Sınav sistemi: Sem Aile Danışmanlığı Sertifika Programıöğrencileri vize, finale girmek ve bir süpervizyon dosyası teslim etmekle yükümlüdürler.Vizenin %40’ı, finalin %60’ı alınarak başarı notu hesaplanacaktır.

Bir öğrencinin Aile danışmanlığı sertifika programından başarılı sayılabilmesi için Finalden en az 50 (elli) alması başarı notunun da en az 50 (elli) olması, süpervizyon dosyasını (süpervizyon dosyası: yapılan en az beş görüşmenin deşifresini içeren dosya) tam olarak teslim etmesi ve “BAŞARILI” sayılması şarttır.

DERS PROGRAMI

AİLE DANIŞMANLIĞI 08 EYLÜL 2018 DERS PROGRAMI ( 13.GRUP )

1.MODÜL DERS PROGRAMI İÇİN TIKLAYINIZ

2.MODÜL DERS PROGRAMI İÇİN TIKLAYINIZ 

3.MODÜL DERS PROGRAMI İÇİN TIKLAYINIZ

4.MODÜL DERS PROGRAMI İÇİN TIKLAYINIZ

 ...............................................................................................................................................................

VİZE                      : 25.11.2018 , Saat: 17:00

FİNAL                   : 00.00.0000 , Saat: 00:00

BÜTÜNLEME     :   00.00.0000 , Saat: 00:00

SÜPER VİZYON DOSYALARININ SON TESLİM TARİHİ  :

AİLE DANIŞMANLIĞI 06 OCAK 2019 DERS PROGRAMI ( 14.GRUP )

1.MODÜL DERS PROGRAMI İÇİN TIKLAYINIZ 

2.MODÜL DERS PROGRAMI İÇİN TIKLAYINIZ (en kısa zamanda yayımlanacaktır.) 

3.MODÜL DERS PROGRAMI İÇİN TIKLAYINIZ (en kısa zamanda yayımlanacaktır.)

4.MODÜL DERS PROGRAMI İÇİN TIKLAYINIZ (en kısa zamanda yayımlanacaktır.)

 ...............................................................................................................................................................

VİZE                      : 25.11.2018 , Saat: 17:00

FİNAL                   : 00.00.0000 , Saat: 00:00

BÜTÜNLEME     :   00.00.0000 , Saat: 00:00

SÜPER VİZYON DOSYALARININ SON TESLİM TARİHİ  :



EĞİTİM TARİHLERİ

AİLE DANIŞMANLIĞI 08 EYLÜL 2018  ( 13.GRUP )

AİLE DANIŞMANLIĞI 06 OCAK 2019 DERS PROGRAMI ( 14.GRUP )

EĞİTİM YERİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ / BEYAZIT KAMPÜS


EĞİTİM ÜCRETİ

450 Saat Aile Danışmanlığı Sertifika Programı Eğitimi : 3611 TL + %8 KDV = 3900 TL
Taksit imkanından yararlanabilmeniz için öncelikle, Iban numaramıza( Eğitim sekmelerinin en alt kısmında veya ana sayfada Banka hesap bilggilerimiz) 500 TL yatırarak kesin kayıt yaptırmanız gerekmektedir. Kalan kısmını da 6 taksitte ödeme imkanınız bulunmaktadır.Bunun için Taahhütname imzalamanız gerekmektedir.


EĞİTMEN KADROSU

Ders Programı kısmında ayrıntılı şekilde görüntüleyebilirsiniz 

VERİLECEK BELGE veya SERTİFİKANIN ADI
Bir öğrencinin  Aile danışmanlığı sertifika programından başarılı sayılabilmesi için Finalden en az 50 (elli) alması başarı notunun da en az 50 (elli) olması, süpervizyon dosyasını (süpervizyon dosyası: yapılan en az beş görüşmenin deşifresini içeren dosya) tam olarak teslim etmesi ve “BAŞARILI” sayılması şarttır. Şartları tutan katılımcılara “Aile Danışmanlığı Sertifiksı" verilecektir.





KİMLER KATILABİLİR ?

Aile Danışmanlığı Yönetmeliği Resmi gazetenin 4 Eylül 2012 tarihli sayısında yayımlandı. Bu eğitime başvurabilecek meslek grupları Sosyal Hizmet, Çocuk Gelişimi, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Hemşirelik, Tıp ve Sosyoloji Mezunlarıdır. Bu bölümlerden mezun olanlara aile danışmanı olma yolunu açan yönetmeliğe göre 300 saati teorik, 120 saati uygulamalı eğitim, 30 saati de süpervizyon olmak üzere toplamda 450 saatlik eğitim süresi yönetmelikle belirlenmiştir. Lisans eğitimini tamamladıktan sonra klinik psikoloji ve aile danışmanlığı alanlarından birinde yüksek lisans/doktora eğitimini tamamlamış olanlar ile tıp fakültelerinin çocuk psikiyatrisi ve psikiyatri alanında ihtisas yapmış olanlar aile danışmanı sayılır ve ayrıca bunlardan Merkezlerde çalışmak için sertifika istenmez.

BANKA HESAP BİLGİLERİMİZ

Halk Bankası Beyazıt Şubesi
Şube kodu : 820
Hesap No : 06200404
IBAN : TR87 0001 2009 8200 0006 2004 04

* Merkezimize yapılacak olan eğitim ödemelerinin veya ön kayıt ücretlerini Halk Bankası IBAN numarasına veya Hesap No yatırılması halinde Yapılan ödemelerde;

Alıcı adı kısmına : İ.Ü.Sürekli Eğitim Merkezi
Açıklama Kısmına : Adınız-Soyadınız ve hangi eğitim(Eğitim adını kısaltarak yazabilirsiniz. ) olduğunu mutlaka yazınız.Aksi takdirde yapılan ödeme size ait olduğu anlaşılmamaktadır…


KREDİ KARTI İLE ÖDEMELER HAKKINDA

Paraf Kart ( Halk Bankası ) 3 Taksit , Diğer Kredi Kartlarına Tek Çekim yapılabilmektedir. 

Kredi Kartı Ödemeleri İ.Ü.Sürekli Eğitim Merkezinde Yapılmaktadır.


ÜCRET İADELERİ HAKKINDA GEREKLİ BİLGİ
Herhangi bir Eğitimden vazgeçme durumunda, Eğitimi başlama tarihinden en az 5 iş günü öncesinden haber verilerek mazeret dilekçesini İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Sunmalıdır. Sunulan mazeret Dilekçesi İstanbul – SEM yönetiminden geçtikten ve kabul edildikten sonra iade edilir. İade şartları ise merkeze sunulan mazeret dilekçesinin başvuru yapan kişinin iban no su ve yatırılan dekont gereklidir.kesilen fatura iade edilmelidir.Gerekli olan belgeler gelmediği süreçle iade edilemez.

Muhasebe Birimi : 0212 440 00 00 / 13077 


İSTANBUL - SEM EĞİTİMİ HİZMET SÖZLEŞMESİ

Hizmet Sözleşmesine Ulaşmak için TIKLAYINIZ