360° Pazarlama Yönetimi Eğitimi


EĞİTİMİN TANITIMI

Etkili pazarlama stratejileri geliştirebilmek, bu stratejileri verimli şekilde hayata geçirebilmek, sonuçlarını analiz edebilmek ve iyileştirebilmek; kurumsal başarının en temel kriteridir.
360° Pazarlama Yönetimi Eğitimi ile müşteri odaklı pazarlama stratejileri geliştirebilmek adına; “pazarlama” kavramının tüm alt bileşenlerinin öğrenilmesi, gerçekleştirilecek uygulamalar sayesinde pazarlama bileşenleri üzerinde farklı bakış açıları ve deneyim sağlanması hedeflenir. 


DERS PROGRAMI

* Eğitim; “Pazar Bölümlendirme”, "Müşteri Kişilik Kartı (Persona)”, “Müşteri Deneyim Haritası” ve "İş Modeli Kanvası" uygulamaları içerir.

1. Gün:
5N1K Pazarlama
Müşteri Kimdir?

2. Gün:
Pazarlama Stratejileri ve Pazarlama Planları Geliştirebilmek
Tüketici Pazarlarını ve Endüstriyel Pazarları Tanıyalım
Pazarlama Araştırması Süreçlerini Yönetebilmek

3. Gün:
Pazar Bölümlendirme, Hedefleme ve Konumlandırma Kararları
Pazar Bölümlendirme ve Müşteri Kişilik Kartı (Persona) Uygulamaları

4. Gün:
Markalama ve Marka Yönetimi Stratejileri
Ürün ve Hizmet Yönetimi Stratejileri

5. Gün:
Ürün ve Hizmet Yönetimi (Devam)
Fiyatlandırma Stratejileri

6. Gün:
Satış Kanalları Yönetimi Stratejileri
Satış Artırıcı Promosyon Faaliyetlerinin Yönetimi

7. Gün:
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Reklamcılık
Dijital Pazarlama

8. Gün:
Müşteri Deneyimi
Müşteri Deneyimi Haritası Uygulaması

9. Gün:
Verimli bir Pazarlama Planı Oluşturmak
Rekabet Stratejileri
İş Modeli Kanvası Anlatımı ve Uygulaması

10. Gün:
Müşteri İlişkileri Yönetimi

EĞİTİM TARİHLERİ

Başlangıç: 14 Mart 2020 

*Programın Süresi
  10 gün (50 saat)


EĞİTİM YERİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ / BEYAZIT KAMPÜS



EĞİTİM ÜCRETİ

1900 TL + % 8 KDV 







VERİLECEK BELGE veya SERTİFİKANIN ADI

Eğitim sonunda yapılacak olan sınavda 70 puan ve üzeri alan katılımcılara “360° Pazarlama Yönetimi Eğitimi” Başarı Sertifikası , 70 Puan altı alan katılımcılara ise eğitimi tamamladıklarına dair katılım belgesi verilecektir.



KİMLER KATILABİLİR ?

Pazarlama faaliyetleri ile ilintili, müşteri odağında sorumluluk üstlenen departmanlarda görev alan tüm uzman ve yönetici kadronun katılımına uygun bir eğitimdir.

Eğitime katılım ağırlıklı olarak aşağıda belirtilen uzmanlıklar dahilinde gerçekleşmektedir:

 Pazarlama Uzman ve Yöneticileri
 Ürün ve Hizmet Geliştirme Uzman ve Yöneticileri
 Satış Uzman ve Yöneticileri
 Müşteri Deneyimi Uzman ve Yöneticileri
 Müşteri İletişimi Uzman ve Yöneticileri
 Müşteri İlişkileri Uzman ve Yöneticileri
 İnovasyon Uzman ve Yöneticileri
 Ar-Ge Uzman ve Yöneticileri
 Ür-Ge Uzman ve Yöneticileri
 Girişimciler


BANKA HESAP BİLGİLERİMİZ

Halk Bankası Beyazıt Şubesi
Şube kodu : 820
Hesap No : 06200404
IBAN : TR87 0001 2009 8200 0006 2004 04

* Merkezimize yapılacak olan kurs ödemelerinin veya ön kayıt ücretlerini Halk Bankası IBAN numarasına veya Hesap No yatırılması halinde Yapılan ödemelerde;

Alıcı adı kısmına : İ.Ü.Sürekli Eğitim Merkezi
Açıklama Kısmına : Adınız-Soyadınız ve hangi kurs (Kurs adını kısaltarak yazabilirsiniz. ) olduğunu mutlaka yazınız.Aksi takdirde yapılan ödeme size ait olduğu anlaşılmamaktadır…


KREDİ KARTI İLE ÖDEMELER HAKKINDA

Paraf Kart ( Halk Bankası ) 3 Taksit , Diğer Kredi Kartlarına Tek Çekim yapılabilmektedir. 

Kredi Kartı Ödemeleri İ.Ü.Sürekli Eğitim Merkezinde Yapılmaktadır.


ÜCRET İADELERİ HAKKINDA GEREKLİ BİLGİ
Herhangi bir Eğitimden vazgeçme durumunda, Eğitimi başlama tarihinden en az 5 iş günü öncesinden haber verilerek mazeret dilekçesini İstanbul Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Sunmalıdır. Sunulan mazeret Dilekçesi İstanbul – SEM yönetiminden geçtikten ve kabul edildikten sonra iade edilir. İade şartları ise merkeze sunulan mazeret dilekçesinin başvuru yapan kişinin iban no su ve yatırılan dekont gereklidir.kesilen fatura iade edilmelidir.Gerekli olan belgeler gelmediği süreçle iade edilemez.

Muhasebe Birimi : 0212 440 00 00 / 13077 


İSTANBUL - SEM EĞİTİMİ HİZMET SÖZLEŞMESİ

Hizmet Sözleşmesine Ulaşmak için TIKLAYINIZ