360 Derece Temel Dijital Pazarlama Eğitimi
EĞİTİMİN TANITIMI
Kitle iletişim araçlarının yaygınlaştığı ve dijitalleştiği, herkesin kendi medyasını kolayca oluşturabildiği, birkaç dakikada pazaryeri üyeliği yaparak e-ticaret faaliyetlerine başlamanın mümkün olduğu günümüzde, tüm bu aksiyonların temelinde yatan Dijital Pazarlama’nın temel kavramlarını öğretmek bu programın temel amacıdır. Eğitim içeriğinde; temel dijital pazarlama kavramları, arama motoru reklamcılığı (SEM), görüntüleme ve banner reklamları (GDN), sosyal medya yönetimi, kampanya planlaması, performans ölçümü ve arama motoru optimizasyonu (SEO) gibi ana başlıklar yer almaktadır.
Eğitim içeriğinde yer alan tüm bilgi ve dokümantasyon, geçmişte uygulanmış gerçek reklam kampanyalarına ve reel şirket/ajans rakamlarına dayanmaktadır. Bu özelliği ile eğitim, temel bilgileri vermenin ötesinde, farklı sektörlere göre dijital pazarlama öğretilerinin nasıl farklılık gösterebileceğini ve beklenmedik olası senaryoların neler olabileceğini sahadan net pratikleri sunarak farklılaşmaktadır.
EĞİTİM İÇERİĞİ
1 | Dijital Pazarlama kavramını tanımı ve gelişimi. Geleneksel pazarlama ile dijitalin farklılıkları, avantaj ve dezavantajları. Arama motorları, web reklam alanları, sosyal medya, e-posta, mobil uygulamalar gibi Dijital Pazarlama mecraları. |
2 | Dijital pazarlamada kullanılan temel reklam modelleri (Görsel banner reklamları, arama sonucu reklamları, video ve in-stream reklamları, e-posta, native reklamlar, uygulama bildirierli (App Push – Web Push), real time bidding. |
3 | Doğru kitleye ulaşmak için kullanılabilecek hedefleme modelleri: Affinity, in-market, ilgi alanı, coğrafi ve cihaz hedeflemeleri, remarketing ve audience Listeleri). |
4 | Dijital pazarlamada perfomans ölçüm metrikleri – Volume, Impression, Click, Conversion, Action. |
5 | Kampanya ücretlendirme ve dönüşüm-verimlilik parametreleri – CPM, eCPM, CTR, CPC, CR, CPA – CPL, ROAS, ROI |
6 | Diğer tanıtım ve duyuru amacı taşıyan dijital pazarlama uygulamaları (SMS Gönderimi, E-posta, Push Notification’lar) |
7 | SEO Search Engine Optimization (Arama motoru optimizasyonu): Gneel bilgiler, arama motorlarının zaman içindeki gelişimi ve listeleme (SERP) sayfalarının yapısı ve türleri (metin sonuçları, görsel sonuçlar, video sonuçları, haberler ve harita gösterimleri) |
8 | Anahtar sözcük listelenmeleri (SERP) için gerekli olan temel unsurlar (Title, Meta-Description, h1-h2-h3 başlıklar vb.). |
9 | White Hat ve Black Hat SEO kavramları ile arama motoru sonuçlarını etkileyen diğer parametreler (backlink, Domain Rating vb.) |
10 | Sosyal Medya’da Dijital Pazarlama. Influencer Pazarlaması, Social Marketing ve S-Commerce kavramları. Ektileşim (engagemenet), takip, beğeni ve paylaşım gibi verimlilik ölçmeye yarayan parametreler. |
11 | Örnek Facebook ve Instagram reklam kampanyalarının incelenmesi |
EĞİTİM TARİHLERİ
GÜNELLENMEKTEDİR.
TOPLAM : 18 SAAT
Kontenjan 20 kişi ile sınırlıdır.
EĞİTİM YERİ
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ / BEYAZIT KAMPÜS
EĞİTİM ÜCRETİ
10.000 TL (KDV Dahil)
EĞİTMEN KADROSU
Dr. Naim Çetintürk 1998 yılından beri web tasarım ve dijital medya ile ilgilenmenin yanı sıra, 2005 yılından beri Türkiye'nin önde gelen reklam ajanslarında Philips, Bridgestone, Türk Hava Yolları, Ziraat Bankası, KIA, Lassa, 3M gibi birçok ulusal ve uluslararası markanın çizgi üstü reklam ve pazarlama kampanyalarını hayata geçirdi. Daha sonra Doğu Avrupa'nın En Büyük Aracı Kurumu XTB'de başta Türkiye pazarı olmak üzere farklı ülkelerde Head of Marketing olarak 6 yıl görev yaptıktan sonra Türkiye'nin lider anne bebek perakendecisi e-bebek'te Pazarlama Müdürlüğü ardından arabam.com’daki CMO görevini sürdürdü. 2014 yılından bu yana İstanbul Üniversitesi bünyesinde pazarlama, marka, e-ticaret ve perakende mağazacılık dersleri veren Naim Çetintürk'ün 3'ü ders kitabı olmak üzere pazarlama ve dijital pazarlama alanında 6 kitabı, çeşitli dergilerde yayımlanan makaleleri ve sektörel dergilerde birçok ropörtaj ve yazıları bulunmaktadır. IAB (internet advertising bureau), Reklam Yaratıcıları Derneği (RYD), Reklamverenler Derneği (RVD) üye ve temsilcilikleri yanında Effie, Cannes Lions, Altın Örümcek gibi birçok pazarlama yarışmasında jüri üyeliği yapmış, birçok global yarışmada ise yaptığı reklam kampanyaları ile (Effie, Kristal Elma, Altın Örümcek, Doğrudan Pazarlama Ödülleri vb.) birçok prestijli reklam ve pazarlama yarışmasında ödüller kazanmıştır.
20 yıldan uzun bir süredir dijital pazarlama ve arama motoru reklamcılığı ilgili çalışmalarına devam etmektedir. Microsoft E-commerce, Google Analytics, ve Google Adwords sertifikalarına sahip olmanın yanında, Google, SEMRUSH, Hubspot, Sitecore, GetResponse, Salesforce ve Adobe gibi şirketlerin yurtdışında ürünleri ile ilgili sunduğu eğitimlere katılım sağlamıştır. Halen Nurol Holding’de CMO (Chief Marketing Officer) görevini sürdürmekte ve İstinye Üniversitesi'nde Öğretim Üyesi olarak e-ticaret ve pazarlama üzerine dersler vermektedir. Yerel ve uluslararası birçok pazarlama/reklam ödüllerine sahiptir.
VERİLECEK BELGE veya SERTİFİKANIN ADI
Eğitim sonunda eğitimini tamamlayan katılımcılara “360 Derece Temel Dijital Pazarlama Eğitimi ” ni tamamladıklarına dair katılım belgesi verilecektir.
KİMLER KATILABİLİR ?
- Eğitim Düzeyi, Yaş ve İş Tecrübesi gibi kriterler bulunmamaktadır. İnternet ve mobil cihaz kullanımı gerçekleştiren herkes bu eğitime katılabilir.
BANKA HESAP BİLGİLERİMİZ
KREDİ KARTI İLE ÖDEMELER HAKKINDA
Kredi Kartlarına Tek Çekim yapılabilmektedir.
Kredi Kartı Ödemeleri İ.Ü.Sürekli Eğitim Merkezinde Yapılmaktadır.
ÜCRET İADELERİ HAKKINDA GEREKLİ BİLGİ
Muhasebe Birimi : 0212 440 00 00 / 13077
İSTANBUL - SEM EĞİTİMİ HİZMET SÖZLEŞMESİ
Hizmet Sözleşmesine Ulaşmak için TIKLAYINIZ